14 Nisan 2010 Çarşamba

İLK ÇİMLENEN PEMBELERİM VE DOĞU BEYİN SÜRPRİZ TOHUMU







Pembeli dünyama ve bu dünyamı izleyenlere sevgilerimi sunarak 2010 sezonu tarım yolculuğumuza başlıyorum :)
Yandakilerden alttan iki bebişim 04.04.2010 da toprakla buluşan 8 tokumdan çimlenebilen 4 bebişten ikisi. Ne yazıkki dört tanesi hayatla buluşamadı :(
İnşallah bu dördü sağlıklı fideler ve domatesler olmayı başaracaklar. Gruba yazan üye arkadaşımızın önerisine uyup birkaç tanede direk dışarda tohumla toprak buluşması denemek istiyorum kısmetse bu pazara bakalım onlarda durum nasıl olacak.
Baştaki ne diye sorarsanız bende bilmiyorum. Nalan hn. gönderdiği tohumları almaya gelen Doğu bey sürpriz diyerek 6 adet tohum verdi. İkisini ektim sadece yukarıdaki biri çimlendi. Diğer ikisinide yeni ektim bakalım onlar başaracakmı. Bende merakla bekliyorum ne çıkacağını :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder